Namens het bestuur mag ik u van harte uitnodigen voor onze jaarlijkse ledenvergadering.

13 februari 2024, aanvang 20:00
Locatie: De Plataan, Snijdelwijklaan 2 in Boskoop

1. Om 20:00 opening door voorzitter Barry Looman

2. Notulen jaarvergadering 2023,

3. Financiën met toelichting van de penningmeester Stef Groenleer
-  Verslag verenigingsjaar 2023 G&B Boskoop en Commissie Mooi Boskoop
- Rapportage kascommissie: de heren Nieuwensteeg en van Veen

4. Sociaal Jaarverslag 2023
- Tijdens de pauze van de ALV is er een diapresentatie met foto’s van deze activiteiten

5. Bestuurswisselingen en diverse bestuurszaken
-De voorzitter Barry Looman is aftredend en zij is herkiesbaar. Mocht u ook interesse hebben, geeft dit dan tijdig aan bij de secretaris Emmalie Guldemond.
- Thea Geers is ook aftredend en in verband met een betere spreiding van bestuurswisselingen is besloten dat zij nog 1 jaar als bestuurslid aan de slag gaat.
-  Feestelijk programma in het kader van ons 150-jarig bestaan.

6. Jaarprogramma 2024 met extra aandacht voor de tuinenreis naar de Achterhoek op 8 juni

7. Loterij, denk aan contant geld

8. Lezing
-Dit keer hebben we als spreker Hans Tamerus uitgenodigd, als bekende Boskoper gaat hij aan de hand van foto’s en wat oud gereedschap iets vertellen over de historie van Boskoop. Over het ontstaan van de kwekerijen in het verleden en zo komt hij steeds verder in zijn verhaal naar het heden. Het wordt een afwisselende lezing met vele kanten, ook over planten en de natuur in de omgeving.

Tot slot sluiten we af met een gezellige borrel.