Het jaar 2023 startte positief voor onze vereniging met twee goed bezochte activiteiten, de leden voor leden avond met vijf verschillende presentaties en daarna de ALV met een heel geanimeerd verlopen Pub Quiz.

Deze trend zette het hele jaar door. Vrijwel alle activiteiten werden goed bezocht en positief gewaardeerd

De lezingen waren gevarieerd van onderwerp, over wandelen, spinnen en klimaat en werden goed bezocht.
-De Ken uw Kweker activiteit blijft populair, heel wat leden en niet leden laten zich graag rondleiden en informeren door de Boskoopse kwekers.
-Ook de workshops zijn populair. Er werden fleurige hanging baskets, prachtige foto’s met een macro lens en een mooie vetbolhouder van wilgentenen gemaakt.
-De fietstocht ging dit jaar richting Bodegraven en voor de tuinenreis ging een volle bus richting de Betuwe. Tijdens beide activiteiten werd er genoten van mooie tuinen, de gezelligheid en na afloop een heerlijk diner.
-De commissie Mooi Boskoop verzorgde weer de traditionele avond met prijsuitreikingen en een interessante lezing.
-Als laatste activiteit is er de kerstschikking, altijd een heel drukbezochte en sfeervolle activiteit met prachtige resultaten.

Emmalie Guldemond