Afdeling Boskoop van Groei & Bloei

Groei&Bloei afdeling BOSKOOP;  WIE zijn WIJ

Boskoop ligt midden in "Het Groene Hart" van Nederland en is vanoudsher bekend om haar sierteelt. Vele prachtige cultivars van bomen en planten zijn op Boskoopse kwekerijen ontwikkeld.

Onze vereniging heeft ongeveer 170 leden en bruist van de groene activiteiten, voor iedereen wordt wel iets leuks georganiseerd. Onder onze leden zijn vele (ex)kwekers, dus er is veel kennis over planten en bomen aanwezig binnen onze afdeling.

Vindt U het leuk om met andere tuinliefhebbers te genieten van uw hobby, wordt dan abonnee van het tijdschrift "Groei&Bloei". U bent dan automatisch lid van onze afdeling. U kunt zich aanmelden als abonnee via het secretariaat van onze afdeling.
We houden U op de hoogte van onze activiteiten via onze digitale nieuwsbrief "NieuwsFLITS". Iedereen kan zich op deze nieuwsbrief abonneren, zowel leden als niet-leden van het magazine.

Onder de tab "Agenda" staat de beschrijving van onze evenementen.Onder de tab "Activiteiten & Actueel" staat ons volledige jaarprogramma, en kunt U een terugblik vinden van activiteiten uit voorgaande jaren.In het fotoalbum kunt U in beeld krijgen van de sfeer tijdens de evenementen.