Workshop: Kerstschikking

Kwekerij Herman Geers
Laag Boskoop 104
2771GZ Boskoop

Zelf een kerststuk maken met groen van kwekers uit de buurt

Meer info:

Zelf een kerststuk maken met groen van kwekers uit de buurt. Dit kan op maandagavond 16 december. Kom in kerstsfeer en maak met uw eigen creativiteit en inspiratie een prachtig stuk. Wij regelen een uitgebreid assortiment kerstgroen en oase. U zorgt zelf voor een schaal of bakje waar en de accessoires (zoals kaarsen, kerstballen dennenappels etc.). Vindt u het lastig om iets te verzinnen, u kunt op internet veel voorbeelden vinden en er loopt iemand rond om u eventueel te helpen of advies te geven. Vergeet niet een snoeischaar of scherp mesje en een tang mee te nemen. Tijdens deze avond wordt er koffie/thee, een beker Glühwein en iets lekkers geserveerd.

• Datum: Maandag 16 december van 20:00 tot 22:00 en eventueel ook van 15:00 tot 17:00
  • Locatie: In de loods van kwekerij Herman Geers, Laag Boskoop 104 , Boskoop Kosten: Leden € 10,00 voor 1e kerststuk, € 5,00 voor elk volgend kerststuk, Niet leden € 15,00 voor 1e kerststuk, € 7,50 voor elk volgend kerststuk. Dit is inclusief koffie/thee/Glühwein en iets lekkers. Als u zich aanmeldt, maakt u voor het 1e kerststuk het geld over naar onze bankrekening, als u meer kerststukken maakt, wordt dit op het eind van de avond verrekend.
  • Aanmelden: Vóór 13 december 2024 via het aanmeldingsformulier (zie link hieronder). U ontvangt na aanmelding automatisch een bevestiging.
  • Meenemen: Scherp mesje/snoeischaar en een tang voor het knippen van ijzerdraad.
  • Contactpersoon: Mia Dijkstra en Mirjam Hoogeveen
  • er zijn weinig parkeerplaatsen op de kwekerij. svp uw auto langs de weg parkeren.

---> Aanmeldingsformulier