2023-1 d.d. 18 januari

Nieuwjaarsgroet

Via deze weg wil het bestuur van Groei & Bloei Afdeling Boskoop uw een Gezond, Goed en Groen 2023 toewensen.
We hopen ook dit jaar veel activiteiten voor u te kunnen organiseren en hopen natuurlijk dat u daar aan deel neemt!

Leden voor leden

Deze avond wordt verzorgd door leden voor leden die een korte presentatie houden of beelden vertonen over tuinen, tuinreizen, bloemschik presentaties  en planten of ander tuin/plant  gerelateerde onderwerpen.

Leden die een presentatie van ca. 15 minuten willen verzorgen worden verzocht dit uiterlijk 22 januari 2023 te melden aan Stef Groenleer, 06-28804984 of stefgroenleer@gmail.com

Bij hem kunt u ook nadere informatie verkrijgen.

Algemene leden vergadering - 21 februari 2023

De ALV vind plaats in MFC de Plataan, Snijdelwijklaan 2 in Boskoop. Aanvang 20:00 uur. Naast de gebruikelijke verenigingszaken is er natuurlijk een loterij met leuke prijzen. Dit keer hebben we geen spreker uitgenodigd, maar gaan we in groepjes een pub quiz doen over groene onderwerpen, van het herkennen van liedjes met planten erin tot kennis over planten en bloemen. We sluiten af met een drankje en een hapje. We hopen u daar te ontmoeten.

Ondersteuning PR gezocht

We hebben gemerkt dat het steeds moeilijker wordt om mensen te bereiken als vereniging. Dit komt omdat steeds meer jonge mensen gebruik maken van sociale media die wij nog niet gebruiken. We kunnen daar als bestuur wel wat hulp bij gebruiken, dus als u interesse heeft, neem dan contact op met onze voorzitter Barry Looman, barry.looman@icloud.com

Terugblik Kerst schikking maken

De belangstelling was weer als vanouds: we hadden 35 deelnemers die allemaal konden kiezen uit een geweldig aanbod aan groen om prachtige kerststukken mee te maken! De sfeer in de loods van de firma Geers was gezellig en de drankjes met lekkers waren heerlijk!

Het groen dat overbleef is aan een stichting geschonken die kerststukken maakt met demente bejaarden.

Volgend jaar in de herhaling!    Klik hier voor meer foto's

Noteer vast in uw agenda

dinsdagavond 31 januari - Leden voor Leden avond
dinsdagavond 21 februari - Algemene leden vergadering