2024-9 Reminder voor de fietstocht op 6 juli aanstaande

Fietstocht 6 juli 2024

Ja hoor, er kan nog ingeschreven worden voor deze gezellige fietstocht met boottocht vanaf Plantentuin Esveld. Het wordt heerlijk weer in de middag dus wat houdt ons nog tegen? Hieronder nog keer de tekst van de vorige nieuwsbrief zodat alle informatie voorhanden is.

Omdat we dit jaar 150 jaar bestaan lijkt het ons leuk om een beetje terug te gaan naar onze roots. We blijven dus voornamelijk in Boskoop! We willen een leuke ronde maken langs een aantal van de plantencollecties van de KVBC – Koninklijke Vereniging van Boskoopse Culturen. Een vereniging die nog ouder is dan Groei & Bloei en vanuit een Boskoops initiatief is uitgegroeid tot een landelijke vereniging.

Omdat we dit jaar ons jubileum vieren geven we aan deze fietstocht een feestelijk tintje! We gaan een boottocht maken vanuit Plantentuin Esveld en daar tijdens de gezamenlijke koffie zal Helma van der Louw van de KVBC iets vertellen over deze vereniging. De collecties die  we gaan bezoeken zijn bij P. Kolster, A. Schoenmaker en A. Rijkaart. Na afloop proosten we op dit bijzondere jaar met een glaasje bubbels en, voor wie wil, is er wederom een heerlijke Chinese maaltijd.

• Datum: Zaterdag 6 juli om 13:00 uur is de start, dit jaar starten we met de hele groep bij Kolster op de Insteek 42, in Boskoop (2771 AB).
  • Kosten: fietsen: € 10 en voor het diner na afloop: € 27,50 incl. drankjes. Niet leden betalen € 5 extra voor deze dag
  • Aanmelden: vóór 1 juli via dit formulier onder vermelding van wel / géén deelname aan het diner. Als de aanmelding goed gelukt is krijgt u een automatische bevestiging.

Contactpersonen: Barry Looman en Mirjam Hoogeveen.