2024-3 d.d. 31 januari

Agemene ledenvergadering

Dinsdagavond 13 februari 2024,
in MFC de Plataan Snijdelwijklaan 2, Boskoop. Aanvang 20:00 uur.

De notulen van 2023, het financieel-, en het sociaal- jaarverslag zijn verstuurd per mail en tevens inzichtelijk op de website www.boskoop.groei.nl.

Naast de gebruikelijke verenigingszaken is er weer een loterij met leuke prijzen.

Dit keer hebben we als spreker Hans Tamerus uitgenodigd. Als bekende Boskoper gaat hij aan de hand van foto’s en wat oud gereedschap iets vertellen over de historie van Boskoop. Over het ontstaan van de kwekerijen in het verleden en zo komt hij steeds verder in zijn verhaal naar het heden. Het wordt een afwisselende lezing met vele kanten, ook over planten en de natuur in de omgeving.

We sluiten af met een drankje en een hapje.

Noteer alvast in uw agenda: FEEST VOOR DE LEDEN – HIGH TEA

Omdat we in 2024 150 jaar bestaan als Boskoopse afdeling van Groei & Bloei willen we onze trouwe leden graag fêteren! Dit willen we doen door jullie een feestelijke high tea aan te bieden om gezellig met elkaar dit 150 jarig bestaan te vieren. Wij kunnen ongeveer 100 leden ontvangen, meld je daarom tijdig aan!

• Datum: Zaterdag 16 maart 2024 van 14:00 tot 18:00 uur

• Locatie: Restaurant Classics Zijde 175, Boskoop. Parkeren kan achter het restaurant of evt. bij de Karwei

• Kosten: Per lidmaatschap 1 persoon gratis,
    partner betaalt € 20,00

• Aanmelden: Vóór 9 maart 2024 via het aanmeldingsformulier op onze website www.boskoop.groei.nl. U ontvangt na het aanmelden automatisch een bevestiging. Bij te veel aanmeldingen gaat het op volgorde van aanmelden.

• Contactpersonen: Barry Looman en Emmalie Guldemond

Noteer alvast in uw agenda: Paasschikking

Dit jaar gaan we weer bloemschikken. Onder leiding van Mia Dijkstra maken we voor de Pasen een prachtig paasnest van takken, bloemen en voorjaarsbollen.

• Datum: Dinsdag 19 maart 2024 van 20:00 tot 22:00 uur

• Locatie: GroenGroep, Oude Wijk 11, Boskoop

• Kosten: Leden € 20,-, niet leden € 25,00, inclusief koffie/thee met iets lekkers.

• Meenemen: Scherp mesje, snoeischaar en een tang voor het knippen van ijzerdraad.

• Aanmelden: Vóór 12 maart 2024 via het aanmeldingsformulier op onze website www.boskoop.groei.nl. U ontvangt na het aanmelden automatisch een bevestiging. Bij minder dan 10 aanmeldingen kunnen wij beslissen de workshop niet door te laten gaan.

• Contactpersonen: Mia Dijkstra en Mirjam Hoogeveen

En verder.......

Alle aanmeldingsformulieren staan op de website. U kunt ze hier vinden.