Boskoop
NieuwsFLITS

2024-2 d.d. 15 januari

Een middag op het Grassenerf

Op zondag 28-1-2024 van 12 tot ± 18 uur is er een lichtpuntje in de sombere januarimaand bij kwekerij het Grassenerf

Binnen in de loods zijn in ieder geval Kwekerij Bulk, Heerlijke Tuinen, Zorgkwekerij Smaak, Hortus Populus, Ramscape en Grassenerf aanwezig. Buiten is een wandeling door de voorbeeldtuinen zeker de moeite waard. En er is een fotowedstrijd ‘Wie maakt het mooiste winterbeeld’ waar o.a. Alphoto aan meedoet maar jij misschien ook wel. Een drankje en een hapje en na afloop een bandje. Wij hopen op een zonnetje en een klein beetje vorst voor dat winterse, witte randje aan de planten. Toegang is gratis. meer informatie.

Locatie: Grassenerf, Reijerskoop 305A, 2771BL Boskoop

Ter herinnering;

Op dinsdagavond 23 januari hebben we géén lezing maar een audiovisuele presentatie verzorgd door Marcel Batist. Dit is een korte shows met thematische onderwerpen waarbij de foto's in overvloei op het scherm worden geprojecteerd. Tijdens die projectie loopt parallel de muziek mee en samen vormt dit één geheel.
Lees hier de details en de uitgebreide beschrijving van deze bijzondere avond.

Noteer vast in uw agenda:

- dinsdagavond 13 februari, 20:00 uur in MFC de Plataan
Algemene ledenvergadering met een lezing door Hans Tamerus, over de historie van Boskoop.