Nieuwjaarsgroet

Het bestuur wenst u een feestelijk en actief groen jaar toe.

In 2024 bestaat onze afdeling 150 jaar, een waar jubileum.
Om dit met onze leden te vieren wordt dit een jaar met extra activiteiten.

Binnen enkele dagen ontvangen onze leden het jaarmagazine met de beschrijvingen van al onze activiteiten. Dit is ons gebruikelijke programma, maar in verband met ons jubileumjaar is het dit jaar aangevuld met feestelijke extra activiteiten. De pdf van dit jaarmagazine zal ook op onze website worden geplaatst zodat het ook voor niet-leden is in te zien. Ook zullen onze activiteiten worden opgenomen in de agenda op onze website. Naar verwachting zal dit begin februari afgerond zijn.
Hier kunt u nu alvast de datums van onze activiteiten terugvinden.

Wij zien er naar uit om weer met u samen leuke dingen te beleven en te leren.

Onze eerste activiteit in 2024

Op dinsdagavond 23 januari hebben we géén lezing maar een audiovisuele presentatie verzorgd door Marcel Batist. Dit is een korte shows met thematische onderwerpen waarbij de foto's in overvloei op het scherm worden geprojecteerd. Tijdens die projectie loopt parallel de muziek mee en samen vormt dit één geheel.
De lezing bestaat uit tien digitale Audiovisuals (thematische klankbeeldshows), die ieder door Marcel worden ingeleid. Zo gaan we naar Engelse tuinen en Noorse dalen, zien we vlinders en vele andere dieren.
Lees hier de details en de uitgebreide beschrijving van deze bijzondere avond.

Noteer vast in uw aganda:

- dinsdagavond 13 februari, 20:00 uur in MFC de Plataan
Algemene ledenvergadering met een lezing door Hans Tamerus, over de historie van Boskoop.