Boskoop
NieuwsFLITS

2021-05 d.d. 25 juni

Activiteiten van juli

Wat heerlijk, dankzij de versoepeling van de Corona maatregelen kunnen de geplande activiteiten van juli doorgaan.

De aanmeldingen van de activitieiten lopen echter wat achter ten opzichte van onze verwachting. Heeft u gewacht tot bekend werd wat de nieuwe richtlijnen zouden worden of zijn er mensen op vakantie in juli?
In ieder geval kunnen de volgende twee activiteiten nog wel wat aanmeldingen gebruiken.

Workshop waterkefir maken, woensdagavond 7 juli
kosten: leden € 5,00, niet-leden € 7,50, het starterspakket €15,00.
Aanmelden via het formulier bij het agenda-item

Fietspuzzeltocht, zaterdagmiddag 17 juli
In kleine groepjes starten we voor een rondje langs tuinen in Boskoop. Na afloop kunt u deelnemen aan een gemeenschappelijke maaltijd.
kosten: leden €10,00, niet-leden € 15,00, maaltijd € 25,00
Aanmelden via het formulier bij het agenda-item

We hopen dat er nog wat aanmeldingen bij komen. Het zou jammer zijn voor degene die zich al wel hebben opgegeven als we de activiteiten toch moeten annuleren wegens te weinig belangstelling.