2021-02 d.d. 2 maart

Activiteiten uitgesteld

Helaas, de avondklok is nog steeds van kracht, en we mogen nog steeds niet met een groep mensen bij elkaar komen.
Als consequentie hiervan zijn de workshop "vogelhotel maken" en de lezing "planten in hun omgeving" tot nader orde uitgesteld.

En de winnaar is.....

Voor de fotowedstrijd hebben we een 30 stuks foto's ontvangen. We danken de inzenders en laten hierbij de winnende foto's 1,2 en 3 zien.

Virtueel boomkwekerijmuseum

Natuurlijk is het ook voor het museum verdrietig dat ze geen bezoekers mogen begroeten. Ze hadden mooie tijdelijke tentoonstellingen gepland, maar helaas konden die geen doorgang vinden. Ze zijn echter niet bij de pakken gaan neerzitten en hebben van de nood een deugd gemaakt: u kunt vanaf nu toch het museum bezoeken dankzij een virtuele rondleiding. En natuurlijk gaan ze direct na de heropening door met het maken en bieden van mooie tentoonstellingen. De Historische Vereniging zal hoogst waarschijnlijk het spits afbijten met ’75 + 1 jaar Vrijheid’.
Klik hier voor de link naar het virtuele museum