2021-01 d.d. 19 januari

Fotowedstrijd

Duik op een druilerige middag eens diep in je digitale fotoarchief. Daar zijn vast wel prachtige foto's te vinden die betrekking hebben op groei en/of bloei van bloemen of planten. Selecteer je favoriet en mail deze zelfgemaakte foto vóór 26 januari 2021 naar info(at)boskoop.groei.nl  en doe mee met onze fotowedstrijd.  Klik hier voor meer informatie  Meedoen kan nog!

Algemene ledenvergadering 2021

Op 16 februari zouden we onze jaarlijkse ledenvergadering in de Plataan hebben, echter vanwege de lockdown gaat dit helaas niet lukken. We hebben er voor gekozen om de leden via een brief, begin februari, op de hoogte te brengen van het reilen en zeilen van onze vereniging.
In plaats van een bijeenkomst in de Plataan organiseren we op 16 februari een digitale TEAMS meeting waar je via de mail een link voor krijgt.  We hopen dat je daar aan deelneemt.

In deze vergadering kiezen we een voorzitter en een bestuurslid. Ook zijn we op zoek naar een penningmeester. Dus als je interesse heeft in 1 van deze functies neem dan contact op met de secretaris via info)at)boskoop.groei.nl voor 16 februari.

Als je vragen heeft over de stukken die je thuis krijgt, of als je niet kunt deelnemen aan de digitale vergadering, neem dan contact op. Het is jammer dat het zo gaat, maar we moeten hier even doorheen voor alles weer beter wordt.

Blijf gezond!
Bestuur Groei & Bloei Boskoop

Bestuursleden gezocht.

Bestuurslid Thea Geers en voorzitter Barry Loomans zijn volgens de statuten dit jaar aftredend.  Zowel Thea als Barry stellen zich herkiesbaar.
Maar ook jij, als lid van Groei&Bloei Boskoop, kunt je verkiesbaar stellen voor bovenstaande functies.
Ook gaan we voorzichtig op zoek naar een nieuwe penningmeester omdat de ambtstermijn van Hans van Veen ten einde loopt (eind van dit jaar). Heb je interesse in één van deze bestuursfuncties, geef dit dan door aan het bestuur via info(at)boskoop.groei.nl