2020-9 d.d. 22 september

Extra avond bloemschikken.

HERFSTDECORATIE

De animo is erg groot, vandaar dat we de workshop ook op maandagavond 5 oktober aanbieden. Er kunnen per avond maximaal 20 personen deelnemen.Vol is vol. Voor de oorspronkelijke avond (dinsdag 6 oktober) is inmiddels het maximale aantal deelnemers bereikt.

De herfstdecoratie wordt in verband met de covid-19 maatregelen in de kas van de firma Geers gehouden: er kan daar goed geventileerd worden (trek daarom iets warms aan) en er is ruimte om 1,5 meter afstand van elkaar te houden. We wachten u op bij de ingang en laten u 1 voor 1 naar binnen gaan en plaatsnemen aan een ruime tafel.Ook de tafels hebben onderling voldoende afstand. We doen er alles aan om het zo veilig mogelijk te laten verlopen.

Er wordt deze keer een halve krans van 30 cm doorsnede met mooie herfstmaterialen opgemaakt: dit wordt op een onderbord geplaatst. We vragen u het onderbord zelf mee te nemen.

• Maandag 5 oktober (dinsdag 6 oktober is VOL)  van 20.00 tot 22.00 uur
  • Door: Fransje van Pelt
  • Locatie:in de kas van de firma Geers, Laag Boskoop 104, Boskoop.
  • Meenemen: onderbord, scherp mesje, snoeischaar en een tang voor het knippen van ijzerdraad.
  • Kosten: €20,- voor leden van Groei & Bloei, €22,50 voor niet-leden, inclusief koffie of thee met iets lekkers.
  • Aanmelden voor vrijdag 2 oktober: aanmeldingsformulier op de website:  Als de aanmelding goed gelukt is krijgt u een automatische bevestiging.