2020-6 d.d. 21 juli

Weer zin om op pad te gaan?

Het streven was om in deze nieuwsbrief het "C" woord te vermijden. Helaas is dit net niet gelukt.
Groei&Bloei gaat niet alleen over bloemen en planten, maar de gezelligheid blijkt ook een belangrijk aspect te zijn van onze activiteiten. En die gezelligheid missen we natuurlijk allemaal. Daarom is het erg jammer dat we op dit moment nog niet kunnen starten met onze eigen activiteiten.
Voor beide items van deze nieuwsbrief geldt dat het "C" -woord een rol speelt in de noodzaak van vermelden.
Maar deze onderwerpen laten ook zien dat er creatieve oplossingen zijn gevonden om toch je hobby met anderen te kunnen delen. We hopen dat het redenen zijn om voorzichtig weer eens op pad te gaan.

Alternatieve Kampioenschappen bloemschikken

Thuis een prachtig arragement maken, dit naar de wedstrijdlokatie brengen en het door een jury laten beoordelen.
Dit is het recept voor de drive-thru bloemschikwedstrijd op zondag 1 november 2020.
Een prachtig initiatief om, met inachtneming van Corona maatregelen,  de bloemschikkers onder ons toch de mogelijkheid te bieden hun creativiteit met anderen te meten.  Lees verder

Nieuws van Boomkwekerijmuseum

De nieuwe tijdelijke expositie van het museum is dit keer niet groen gerelateerd, maar laat zien hoe creatief de vrijwilligers van het museum zelf zijn. U kunt genieten van schilderijen, tekeningen, quilts, foto’s, sculpturen, keramiek en zilversmeedwerk.

De tentoonstelling: "Verrassend Veelzijdig, een ode aan onze creatieve vrijwilligers" is te zien tot en met 31 oktober 2020   Meer info