2020-11 d.d. 30 december

Laatste activiteit van 2020, terugblik

Omdat de Kerstschikking van 2020 niet kon plaatsvinden hebben we als alternatief prachtige bossen met kerstgroen aangeboden aan onze bloemschikkers. Er werd gretig gebruik gemaakt van deze aanbieding.
Van een aantal kwekerijen hebben we prachtige bessentakken, bijzondere coniferen-, en andere takken ontvangen. Op zaterdagochtend 12 december  heeft een groep vrijwilligers het verzamelde kerstgroen verdeeld over 35 bossen en de verzending naar de deelnemers verzorgd.
Via deze weg willen we de sponsors van het groen en de vrijwilligers die dit mogelijk hebben gemaakt hartelijk bedanken.
zie ook het verslag in de "terugblik".

Eerste activiteit van 2021

We kunnen er helaas van uitgaan dat onze  ’Leden voor Leden’ avond  in januari 2021 geen doorgang kan vinden op de gebruikelijke manier.
Het bestuur stelt voor in plaats hiervan een fotowedstrijd te organiseren.
Mail uw fraaiste, zelfgemaakte digitale foto vóór 26 januari 2021 naar info(at)boskoop.groei.nl
Iedereen kan meedoen, van jong tot oud. De enige voorwaarde is dat het onderwerp van de foto betrekking heeft op groei en/of bloei van bloemen of planten.
Klik hier voor meer informatie over de fotowedstrijd.

Het bestuur wenst jullie een mooi en gezond 2021 toe.
We hopen dat we het Covid-19-virus in 2021 kunnen bedwingen en dat we jullie volgend jaar kunnen ontmoeten op één of meerdere van onze activiteiten.